İçeriğe geç

Btk Ya Ne Şikayet Edilir

BTK neye bakar?

5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu kapsamında hizmet veren Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, aynı zamanda 5809 sayılı Elektronik ve Haberleşme Kanunu kapsamında telekomünikasyon sektörünün denetimini, düzenlenmesini ve genel teşkilatlanmasını üstlenmektedir.

Bir firmayı nasıl şikayet edebilirim?

Alo 175 Tüketici Şikâyet Hattı kapılarını Habertürk’e açtı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Ramazan Ersoy, Habertürk muhabiri Çimen Çetin’e Alo 175 Tüketici Danışma Hattı hakkında bilgi verdi.

175’e ne şikayet edilir?

Alo 175 Tüketici Danışma Hattı Finansal Hesap Şikayeti.

BTK’ya itiraz nasıl yapılır?

İlgili kişi veya kurum, bu idari tedbirlere karşı e-devlet, posta veya posta yoluyla itiraz edebilir. BTK’ya imzalı dilekçe ve alan adı mülkiyetine ilişkin ödeme belgesinin yetkiliye sunulmasıyla şahsen teslimat yapılır.

BTK şikayet edince ne olur?

Şikayetiniz, hizmeti aldığınız satıcı/sağlayıcı tarafından Tüketici Şikayet Yönetim Sistemi (BTK) üzerinden 10 iş günü içerisinde cevaplandırılacaktır. Verilen cevapla sorun çözülemezse tüketici 10 gün içerisinde işletme çözümüne itiraz edebilir.

BTK hangi şikayetlere bakar?

Şikayet gönderme, zararlı içerik bildirme, sabit abonelik talebinde bulunma gibi işlemler kurumun internet sitesi üzerinden gerçekleştirilebilir. BTK, İnternet sağlayıcıları ile ilgili sorunları çözer, dolayısıyla İnternet sağlayıcınızla ilgili bir abonelik sorununuz varsa yapmanız gereken en iyi şey BTK ile iletişime geçmektir.

184 şikayet edince ne olur?

İhbarı alan tütün ekibi derhal verilen adrese giderek ihbarı yerinde inceler. Denetleme ekibi bir ihlal tespit ederse gerekli önlemler alınır ve denetim görüntüleri ve raporları sistem üzerinden merkez ofise gönderilir.

Tüketici haklarına şikayet edince ne olur?

Tüketici hakem heyetine yapılan başvurular, başvurunun yapıldığı tarih ve sıraya bağlı olarak en geç altı ay içinde görüşülüp karara bağlanır. Başvurunun türüne göre karar süresi en fazla üç ay uzatılabilir.

BTK’yı nereye şikayet edebilirim?

İnternet, telefon ve posta hizmetleriyle ilgili tüketici şikayetlerini nereye bildirebiliriz? Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun (BTK) adresini kullanabilir veya BTK Tüketici İletişim Merkezi’ni (0312 294 94 94 veya ALO 120) arayabilirsiniz.

175 hangi sorunlarımızı çözer?

Alo 175 tüketici danışma hattımızla tüketicilerimiz, sağlık, can ve mal güvenliği açısından tehdit oluşturan ürünler hakkında bilgi alabiliyor.

Cimer’e şikayet edince ne olur?

Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyet edilen kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.

173 neyin numarası?

Önemli telefon numaralarıYangın ihbarı110176Merhaba İzci Kan Bilgilendirme Merkezi.

BTK hangi bakanlığa bağlıdır?

Kurumun bağlı olduğu bakanlık Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı’dır. 5018 sayılı Kanun’da düzenleyici ve denetleyici makamlardan biri olan Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu, 5809 sayılı elektronik haberleşme alanında denetim, düzenleme, koordinasyon ve kontrol sağlamaktadır.

BTK şikayet kaç günde cevaplanır?

İşletmeciler bu kanaldan ve doğrudan işletmeciye iletilen şikayetlere 15 gün içinde cevap vermek zorundadır. Alınan cevaplar BTK tarafından incelenecek ve mevzuata uygun olanlar tüketiciye iletilecektir.

BTK e-devlet onaylı mı?

Değerli yakınlarımız, e-devlet profilinizde belgeleriniz görüntülenmiyor.

BTK neyin kısaltılması?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu.

Evde telefon çekmiyor nereye başvurulur?

Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarasıyla kullanıma açıldı.

BTK aramak ücretli mi?

800’lü numaralar, arayan kişiye herhangi bir ücret yansıtılmayan ve maliyeti 800’lü numaranın sahibi tarafından karşılanan numaralardır. 800 alan kodlarını arayan kullanıcılar bu aramalar için ücretlendirilmez. 800’lü telefonlar, ödemeli telefonlardan uzun mesafeli…

BTK nereye bağlı?

Bilgi Teknolojileri ve İletişim KurumuBTKÖnceki kurumTelekomünikasyon KurumuBağlılıkTürkiye Cumhuriyeti CumhurbaşkanlığıAdresEskişehir Yolu 10.Km No.:276 Çankaya / AnkaraPersonel sayısı7 (Yüksek Kurul Üyesi) – 741 Diğer personel (570 kişi merkez teşkilatı, 171 kişi taşra teşkilatı)8 satır daha

Tavsiyeli Bağlantılar: Karılık Etmek Ne Demek

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

mobilbahis şişli escort ankara escort casibom resmi